"Jeg har været i gang med forløbet over de sidste par måneder. Anita har udvist stor forståelse for min private situation, og givet mig den pause jeg har haft brug for. Jeg startede op til sommeren, og kom i gang med de første 2 moduler, men så oplevede jeg udfordringer på hjemmefronten, skilsmisse og snarlig flytning. Det gav mig en mavepuster. Men Anita har hele tiden været på sidelinjen, tilpasset hendes kommunikation/spørgsmål til nuét, så jeg har følt mig set og hørt. Så selvom jeg ikke er færdig med forløbet, ved jeg allerede at Anita kommer til at hjælpe mig til at rykke hen et sted, hvor jeg altid har drømt om at stå. Jeg har blot ikke vidst hvordan jeg kom derhen. Jeg har mig selv med – hele vejen. TUSIND TAK!"